Reklamacje
1. Firma KAMIX uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi za wady ukryte w uzasadnionych przypadkach.
2. Klient ma prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę.
4. Reklamacje prosimy wysyłać na adres Hurtownia Zabawek KAMIX, Krotoszyn, ul. Zamkowy Folwark 11, godz. 10-18
5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminach ustawowych. W przypadku uznania reklamacji produkt zostaje wymieniony na wolny od wad i dostarczony na koszt sprzedającego.
6. Klient może w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu, odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
7. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania na własny koszt zakupionych produktów.
9. Należność za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.
10. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Towar można zwrócić do nas za pomocą ezwrotów poczty polskiej:
https://ezwroty.poczta-polska.pl/
W przypadku uzasadnionych reklamacji wysyłka jest darmowa, w przypadku zwrotów wynosi 12 zł (odliczane od kwoty zwrotu towaru).
Poniżej wzór dokumentu zwrotu towaru:
Dokument zwrotu/reklamacji* towaru
Nabywca
(Imię i nazwisko): ..........................................................
(Miejscowość i data)
Adres:.......................................................................
......................................................................
Email: ......................................................................
Telefon kontaktowy: ................................................
Nazwa |
Ilość |
Cena Brutto |
Przyczyna zwrotu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kwota Zwrotu:
|
|
|
Szczegóły dotyczące wady (wypełnić tylko w wypadku reklamacji)
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................
Proszę o:
(właściwe zaznaczyć)
q wymianę towaru na wolny od wad
q wymianę towaru na inny towar
(proszę podać nazwę towaru): ...............................................................................
q zwrot gotówki na konto:
Numer Rachunku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwagi:
...............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
.................................................
(czytelny podpis)
*niepotrzebne skreślić